CocoShea prirodna kozmetika/ Piling i puter za telo i krema za stopala




U jednom deliću svemira krije se oaza predivnih mirisa dobijenih iz prirode. Njeno ime je CocoShea. Kada jednom budete probali ove predivne arome, koje se kriju u ovim preparatima, verujem da se više nećete moći odvojiti od njih. 

Pre određenog vremena sam vam postavila kratke videe na Instagramu gde ste mogli da vidite onako na "blic" sadržaj Gift Boxa koji je stigao na moju adresu predivno upakovan. Tim CocoShea prirodne kozmetike se zaista potrudio da me ostavi bez teksta. Celokupni sadržaj paketa je na fotografiji ispod.


CocoShea je domaća manufaktura prirodne kozmetike, koja svoje proizvode pravi po oprobanim receptima po uzoru na naše mame i bake. Nudi najbolje iz prirode. CocoShea je potpuno prirodna kozmetika, te ne sadrži teške konzervanse, niti sintetičke sastojke, parabene , ni boje. Moram vam reći da sam dugo razmišljala kako da na pravi način prikažem ovu predivnu kozmetiku. Svaki proizvod je sveže pravljen i svaki ima svoju posebnu priču.

Od prvog dana korišćenja proizvoda usvojila sam mali ritual. Uvek nanosim piling prilikom tuširanja, pa body scrub nakon tuširanja, a onda svoja stopala počastim kremom. Zbog toga sam rešila da vam napišem grupnu recenziju ovih proizvoda za negu tela i stopala, a da proizvodi za negu lica i za usne sačekaju naredni post. Nadam se da ćete uživati u recenzijama.


Winter Time Body Scrub(gift box pakovanje 225 ml) je praznični piling za telo sa aromom vanile. Sadrži kombinaciju krupne himalajske i sitne morske soli i belog šećera, koji vrlo efikasno ukljanja mrtve ćelije kože. Kokosovo i maslinovo ulje , čine kožu mekom i hidrantnom.

Po preporuci proizvođača koristim piling 1-2 puta nedeljno utrljavajući isti kružnim pokretima. Zatim isperem toplom vodom. Zbog bogatog sadržaja prirodnih ulja koji se zadržavaju na koži, ako imate normalnu kožu neće vam biti potrebno mleko za telo, te nežno pokupite višak vode sa kože i pustite da se prirodno osuši. 

Moja koža tela, za razliku od lica je veoma suva, ali od kako sam počela da koristim ovaj piling u kombinaciji sa puterom, o kome vam pišem u nastavku, mogu reći da sam dosta regulisala taj problem. Često mi piling ukradu i suprug i ćerkica, a nakon upotrebe ne miriše samo kupatilo već cela kuća bude obavijena vanilom. Ovaj piling me je oduševio već nakon prvog korišćenja. Jednostavno prija svim čulima.


Shea Queen Body Butter(gift box pakovanje 225 ml) je kraljica među puterima za telo. Namenjen je svakodnevnoj nezi svih tipova kože. Visoka koncentracija shea buttera, ulja kokosa, nevena i badema čini kožu blistavom, elastičnom i nežnom. Posebno se preporučuje tokom letnjih meseci kada je koža dodatno izložena suncu.

Ovaj buter je nežan i na dodir, nije previše gust i veoma lako se nanosi. Koža ga upije odmah po nanošenju. Nakon nanošenja miris kokosa i badema se zadržava više sati na koži. Daje joj neverovatnu hidrantnost. Ne pamtim kada mi je neki proizvod za negu tela ovako prijao. Podseća me na praznike i mirišljave kolačiće iz kalupa, koje mi je mama pravila u detinjstvu. Rečima se ipak, u potpunosti ne može opisati osećaj, te vam preporučujem da obavezno probate. Sigurno ćete biti oduševljeni kao i ja.




Happy Feet Balm(gift box pakovanje 50 ml) je hranljivi balzam za stopala. Sadrži shea puter, hranljiva ulja i lanolin, te obezbeđuje stopalima preko potrebnu hidrataciju i regeneraciju. Odlično rešenje za suve i ispucale pete.

Upotreba: Preporučuje se upotreba balzama 2-3 puta nedeljno u kombinaciji sa Happy Feet pilingom za stopala. 

Po preporuci proizvođača koristim ovaj balzam za stopala uveče pre spavanja. Pre nanošenja balzama stopala potopim u toplu kupku, jer usled celodnevnog stajanja na poslu moja stopala budu veoma otečena, ali ću morati da nabavim gore pomenuti piling za stopala. Nakon što nanesem balzam za stopala obujem pamučne čarape. Iako je balzam veoma gust i masne teksture, potpuno sam sigurna da moja stopala znaju da govore prva reč bi im bila "hvala". 

Moram reći da je za mene ovaj balzam pravo otkriće, pravo čudo, jer posle isprobavanja silnih proizvoda za stopala, bez ikakvog efekta uopšte se nisam nadala da će biti drugačije kod ovog balzama. Ono što je mene potpuno oduševilo je da se pozitivan efekat video nakon tri nanošenja. Stopala su od ispucalih i grubih postala mekana i glatka, bez upotrebe bilo kakvih drugih proizvoda ili turpija za pete. Miriše savršeno, a dovoljna je veoma mala količina za jedno nanošenje (da vam šapnem u poverenju, toliko mi se dopao te ga povremeno koristim i za negu ruku).

Upozorenje: 😊 Korišćenjem CocoShea proizvoda može doći do povišenog lučenja hormona sreće i prolećnog raspoloženja, pa se za dodatne proizvode obratite brzo CocoShea timu za pomoć
cocosheasebia@gmail.com

Da li ste probali neki CocoShea proizvod?
Da li volite prirodnu kozmetiku?

Do sledećeg posta,
ljubi vas vaša M.
💜💜💜






5 коментара:

  1. Draga Marija jako mi se svidja tvoj blog. Drago mi je da sam ga otkrila jer sam i ja veliki zaljubljenik u kozmetiku i modu.

    http://marybugarski.blogspot.no

    ОдговориИзбриши
  2. Nikada nisam probala nesto od ovog brenda :)
    Inace, mom blogu objavljen je giveaway, prijavi se ako zelis :)
    https://anastasijakostic.blogspot.com/2018/04/giveaway.html

    ОдговориИзбриши

Search this blog

Featured

Ovaj blog je umetnički izraz autora i služi samo u svrhu razmene mišljenja i iskustva. Омогућава Blogger.