OLIVAL ČAROBNO SUVO ULJE- Magija šumskih vila



Da bi otkrili magiju, često ne moramo ići daleko. Ona je tu u nama i oko nas. Priroda nam daje mnoge blagodeti, otkrivajući tajnu koju su vekovima čuvale šumske vile skrivene od ljudskog oka. Uz žubor planinskih izvora brižno su skupljale plodove iz prirode pretvarajući ih u čarobni zlatni prah. Vešto su ga skrivale u predivnim pupoljcima ruže, koji se presijavao na suncu kao kapi jutarnje rose. Ipak, tu tajnu jednog dana otkrili su mudraci. Poželeli su da ga pokažu ljudskom svetu. Nosivši čarobni zlatni prah kroz duboke prašume, pa preko zlatnog pustinjskog peska i preplovivši okean- od njega nastade čarobno ulje. Nazvaše ga OLIVAL.

 

Drage moje, prethodni tekst je plod moje mašte . Inspiracija za priču je *OLIVAL ČAROBNO SUVO ULJE koje sam zahvaljujući divnim ljudima iz kompanije Olival imala priliku da isprobam. Pročitajte tekst do kraja i otkrijte zbog čega ovo ulje u potpunosti zaslužuje da nosi epitet "čarobno"!

*(Recenzija je nastala isključivo na osnovu mog ličnog osećaja nakon detaljnog isprobavanja, a ne na osnovu činjenice da je ovo PR proizvod).

Naime reč je o prirodnoj kozmetici koja nam dolazi iz Hrvatske. Većina proizvoda ima preko 90 % sastojaka prirodnog porekla. U njihovom asortimanu možete pronaći prvenstveno proizvode za lice , kosu i telo. U Srbiji ih koliko ja znam možete pronaći u bilo kojoj dm drogeriji i u snabdevenijim apotekama.


OLIVAL ČAROBNO SUVO ULJE dolazi u luksuznoj staklenoj ambalaži, zapremine 50 ml. Posebno bih istakla da ima pumpicu za doziranje kojom baš uvek istisnem onu količinu proizvoda koja mi je potrebna za nanošenje.

Sastojci: Simmondsia Chinensis Seed Oil, Isopropyl Myristate, Diethylhexyl Adipate, Caprylic/Capric Glycerides, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Rosa Canina Fruit Oil, Corylus Avellana Seed Oil, Parfum.

Čarobno suvo ulje kao što je i navedeno u sastavu sadrži ulje lešnika, jojobe, makadamije, argana i ruže. 


Čarobno suvo ulje sam isprobala i u nezi kose, kao i za lice i telo. Što se tiče nege lica, nanosim ga jednom dnevno po potrebi i pre kreme za lice i pudera. Meni je dovoljna za lice jedna pumpica. Ulje utrljam na lice i dekolte i koža lica ga odmah upije. Samo par puta sam ulje nanosila na celo telo jer nemam suvu kožu, a da budem iskrena želim da mi potraje što duže :) Planiram da ga koristim i nakon sunčanja, ali kako do tada ima još dosta vremena sigurno ću nabaviti novu bočicu.

Nakon nanošenja imam osećaj kao da sam nanela predivan parfem. Ulje odlično miriše i miris se zadržava više sati na koži, a koža ga upije istog trenutka. Postaje svilenkasta i mekana na dodir.  Dobija suptilni sjaj, što mi se takođe veoma dopada. Iskreno iako spada u viši cenovni rang kupiću ga sigurno čim potrošim ovu bočicu jer je mnogo povoljnije od bilo kog originalnog parfema.

Olival čarobno ulje nanosim i na krajeve kose, tačnije na polusuvu kosu pre feniranja. Tada je užitak potpun. Vrhovi kose su nahranjeni i kosa se lakše fenira i oblikuje. Takođe se miris ulja zadržava više sati na kosi. 


OLIVAL ČAROBNO SUVO ULJE mora imati svaka dama koja drži do sebe. Sa razlogom nosi epitet "čarobno" jer to zaistra jeste zbog svog višenamenskog, učinkovitog delovanja.  Odaje utisak luksuza i glamura. Samo jedna kap ulja istaćiće vašu ženstvenost i učiniti da se svi okreću za vama. Tvrdnja je stoprocentno proverena :)


Ovo ulje je postalo moj svakodnevni pratilac i nosim ga svuda sa sobom. Probajte ga i zaboravićete sva druga ulja za negu, sve mirise i parfeme!

Da li ste koristile Olival čarobno suvo ulje?
Da li ste probale neki drugi proizvod iz Olival kozmetike?

Do sledećeg posta,
ljubi vas vaša M.
💛💛💛





17 коментара:

  1. Hello,

    So lovely !

    Sarah,http://www.sarahmodeee.fr/

    ОдговориИзбриши
  2. Već neko vreme testiram par Olival proizvoda i oduševljena sam. Ovo ulje konkretno nisam probala, ali verujem ti da je odlično.

    ОдговориИзбриши
  3. Woow, ovo je zaista jedna odlična revenzija. Dugo nisam pročitala nešto ovako dobro i sve pohvale.
    Nisam imala priliku da isprobam ovo ulje, ali moram priznati da me jaaako privlači ^_^
    Fotkice su ti oodlične ^_^
    Želim ti lijep dan :*

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман22. март 2018. 11:00

    Ovo ulje izgleda jako interesantno i kvalitetno.
    Super post.
    Želim ti prijatan dan. :)

    Visit my blog, Amaterska Umjetnost

    ОдговориИзбриши
  5. Ovo ulje je savršeno, također ga koristim :) Odlična recenzija draga!:* <3

    https://bodyfashionblender.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. Predivan post draga. Fotografije su baš lepe :) i ja sam poručila ovo ulje, jedva čekam da stigne pa da ga testiram ;) <3

    ОдговориИзбриши
  7. Hey dear!
    Love the post and follow your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    pimentamaisdoce.blogspot.pt

    ОдговориИзбриши
  8. Great review!! I follow you <3 It's your turn
    https://stargazershia.blogspot.com.co/

    ОдговориИзбриши
  9. Savršeno suvo ulje! Koristila sam ga prošlo leto i jako sam zadovoljna!

    http://marybugarski.blogspot.no/

    ОдговориИзбриши

Search this blog

Featured

Ovaj blog je umetnički izraz autora i služi samo u svrhu razmene mišljenja i iskustva. Омогућава Blogger.