Još jedan šoping i divan sunčani dan/ Another shopping and beautiful sunny day


Stigla mi je još jedna divna porudžbina i još više ulepšala divan sunčani dan. Volim sunce koga je sada sve manje i ne smeta mi i plus četrdeset stepeni da tokom leta iskoristim svaki slobodan trenutak za šetnju. 

Ove fotografije su prosto nastale spontano baš pred jednu takvu šetnju kada mi je poštar pokucao na vrata i doneo još jedan divan paket sa Rosegal sajta. Ovog puta u paketu su se našle dve stvari koje su me potpuno oduševile. U pitanju su sat i ranac. Naravno opet se ponavljam da su zaista divni za saradnju i veoma vode računa kako pakuju stvari prilikom slanja.  Kao i uvek paket je bio na mojoj adresi za dvadesetak dana. Dostava sa ovog sajta je besplatna širom sveta i imaju velike popuste i ogromnu ponudu proizvoda. U nastavku pogledajte kako izgledaju stvari koje su mi stigle.


Ovaj elegantni kvarcni sat ima okrugli brojčanik i zakačen je za divnu pletenu narukvicu od eko kože. Na naruvici se nalazi privezak u obliku deteline sa četiri lista. Ima dve mogućnosti za podešavanje obima kaiša. Sat je i više nego povoljan na sajtu, tačnije kod nas slične satove nikada nećete pronaći za tu cenu.

Kako sat izgleda na sajtu kao njegovu cenu možete pogledati OVDE.




Ovaj predivni ruksak ili ranac od eko kože na sebi ima vezena srca i u kompletu se dobija i novčanik i futrola za platne kartice. Na sajtu imaju ponudu i u beloj boji a ja sam poručila crni jer mogu lakše da ga kombinujem uz garderobu. Stalno vučem neke velike torbe sa sobom a onda mi je stigao ovaj ranac i ne odvajam se od njega. Dimenzije ranca su 22*11*27, dakle neka srednja veličina.Tregeri su lako podesivi. Zatvara se na rajfešlus. Baš je dosta snižen pa je to još jedan razlog više ako se odlučite za kupovinu. 


Kako ranac izgleda na sajtu kao veoma povoljnu cenu pogledajte na linku OVDE.


Ako i vi volite ovakve ili slične rančeve, a pritom su i veoma povoljni i isporuka je besplatna onda obavezno posetite ovaj link i pogledajte celokupnu ponudu istih OVDE

Da li vam se dopadaju sat i torba ili volite drugačije stvari?

17 коментара:

  1. Satić je predivan i moram priznati da mi izgleda mnogo ljepše na slikama nego na sajtu.
    Dugo ga šmekam da poručim, ali iduća narudžba biće moj :D
    Želim ti lijep dan, draga!

    ОдговориИзбриши
  2. Obožavam ovakav stil torbica, preslatka je kao i sat♥

    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Jako mi se sviđa sat,imala sam sličan,ruksak je jako zanimljiv! <3
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Sve stvarčice su preeeslatke *------* Ranac mi se posebno dopao! Moram i da pohvalim ovaj tvoj umjereni makeup, predivna si! Pratim te, blog je fenomenalan. ♥♥♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Kako su ti divne fotografije :) ranac je predivan, bas mi se dopada <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши
  6. Super post! Ovaj ruksak mi je presladak, bas mi se svidja!

    My latest post | Instagram

    ОдговориИзбриши
  7. Ne znam šta mi se više sviđa sat ili ruksak, odlične stvari si odabrala.

    Pratim te, ako želiš uzvrati!

    http://ccaammblog.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши

Search this blog

Featured

Ovaj blog je umetnički izraz autora i služi samo u svrhu razmene mišljenja i iskustva. Омогућава Blogger.