New in - Kozmetika koju ću poneti na letovanje




Drage moje kako ste već pročitale u prošlaim postovima za par dana blog pravi mini odmor. Odlazim na letovanje te nisam sigurna da ću moći pisati naredne dve nedelje. Možda bude i neki post sa mora, nikad se ne zna. U svakom slučaju tu su i predhodni postovi pa se možete podsetiti :) 

Danas sam vam pripremila post sa novitetima, tačnije o preparativi koju sam kupila isključivo da spakujem u kofer. 


Zbog morske vode i jakog sunca ranijih godina mi se dešavalo da mi kosa po povratku s mora bude veoma suva i dehidrirana. Da se to ne bi dešavalo biram preparate koji su namenjeni suvoj kosi i obnavljanju iste, kao i zaštiti kose od sunca. 

Syoss hair perfectin šampon mi je privukao pažnju jer sadrzi keratin i namenjen je suvoj, oslabljenoj kosi. Baš je velika mililitraža, čak 500 ml, taman da ne razmišljam da li će zafaliti dok ne podjem kući.  Koštao je 300 dinara. Videćemo kako će se već pokazati.

Loreal total repair 5 maska za kosu je provereni proizvod koji kupujem već ko zna koji put, a nikako da stignem da napišem utiske. Ambalaža sadrži 300 ml proizvoda, a koštala je 535 dinara. Samo ću vam reći da vredi svaku paru.

Top ten sunny hair protective fluid takodje sam kupila jer sadrži keratin i pantenol i pritom štiti kosu od UV zračenja. Bočica od 110 ml koštala je 300 dinara. Deluje obećavajuće ali videćemo kako će se zaista pokazati.



Kako već godinama koristim Sundance preparate za sunčanje i prezadovoljna sam isim ovoga puta sam rešila da malo eksperimentišem.

Od prošle godine su nam ostala mleka sa ZF 50, pa sam samo dokupila ove sa slabijim faktorom za zadnjih par dana izlaganja suncu.

Carroten tan & protect mleko u spreju ZF 20 kupila sam za supruga i sebe. Posebno je formulisano i sadrži sastojke za brže tamnjenje i naravno filter protiv UVA i UVB zraka. Vodootporan je. Bočica od 200 ml koštala je 470 dinara.

Carroten kids mleko sa pumpicom ZF 30 je posebno namenjeno dečijoj koži koja je netolerantna na sunce. Bez parabena, hipoalergensko i  sadrži takodje UVA i UVB filtere za zaštitu od sunca i protiv opekotina. Ambalaža od 200 ml koštala je 840 dinara. 

Nadam se da će ispuniti očekivanja za zadnjih par dana na jutarnjem i kasnopopodnevnom suncu jer sa zračenjem nema šale, naročito kad je u pitanju dečija koža.


Afrodita pistachio cream  shower gel sam kupila za svoju dušu, pošto je suprug već kupio gel i šampon za sebe. Miriše predivno i očekujem puno od njega. Nisam koristila ove gelove za tuširanje i jedva sam se odlučila koji miris da odaberem. Ambalaža od 250 ml je koštala 209 dinara.


Mixa baby gel for body & hair je jedan od proverenih proizvoda koji kupujem za kupanje dece već godinama. Kupila sam ga kada se rodila prva ćerkica i nastavljamo sa korišćenjem i sada kada ima malu sestru. 

Nežan je za dečiju kožu a ova bočica je praktična jer ima dovoljno gela da traje baš dugo. Takodje ima praktičnu pumpicu i pogodan je za putovanja uprkos ambalaži od 400 ml. Njegova cena je 420 dinara. 

Pavloderm sensitive cream je takodje isprobana krema za negu, pa sam je ponovo kupila za poneti. Sadrži neven i pantenol koji umiruju nežnu dečiju kožu. Kutija od 200 ml koštala je 200 dinara.


Kako komarce znaju da budu veliki problem naročito kod dece ni kući a ni na putovanju nisam bez ove Raid tečnosti koja se uključuje u struju.

Dva nova aparata smo kupili prošlog leta tako da sada kupujemo samo dopune za iste i bez njih ne polazimo nikako na putovanje. Jedna bočica Raid tečnosti od 26 ml koštala je ovoga puta 370 din.

Ovo je jedan deo kozmetike koju moja porodica i ja pakujemo u kofer za letovanje. 

Šta će se od preparative naći u vašem koferu za putovanje ako putujete negde ove godine?
Da li ste probale neke od ovih proizvoda?



24 коментара:

  1. I ja trenutno koristim Top ten za sunčanje, zadovoljna sam njihovim proizvodima za zaštitu od sunca.
    A Afrodita pitaće upravo privodim kraju. :)
    Lep provod na odmoru!

    Kathy's delight I Instagram I Facebook

    ОдговориИзбриши
  2. Puno slicnih i istih proizvoda sam i ja nosila na more. Odlican i jako zanimljiv post!

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Bas mi se dopadaju proizvodi. Mnogo toga i mi koristimo. Nisam znala da je ovaj Raid za struju toliko efikasan. Bas moram da ga potrazim. Jel ima neki miris ili ne? :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Irena puno. Ne, nema nikakav miris i nije štetan za nas ljude i decu, samo za komarce. Veoma je efikasan i dugo traje, a uključujem ga samo uveče i isključim ujutru. Probali smo i tablete ali se one brzo potroše, tj izgube dejstvo.

      Избриши
  4. Odlični proizvodi! Koristim syoss šampon i Lorealov total repair , vrh je! :)
    Zapratila sam te i nadam se da ćeš uzvratiti da se podržavamo u ovom blogosvijetu :))


    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. Uskoro i sama idem na ljetovanje i ovo će mi definitivno poslužiti. Nadam se da ćete se ti i tvoja porodica super provesti na odmoru! :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala najlepše draga Mina, i ja tebi želim lep odmor i divan provod na letovanju :)

      Избриши
  6. Odličan post! Koristim syoss šampon i oduševljena sam njime :)
    Zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post! Uskoro ću na more i mislim da ću si kupiti par stvarčica iz ovog posta! :)

    Fantastiko World - zapratila sam te, nadam se da ćeš škicnuti na moj blog

    ОдговориИзбриши
  8. Izvanredan post draga <3
    Vecinu proizvoda sam koristila i zaista su super :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман18. јун 2017. 15:34

    Divni proizvodi ^_^ Lepo se provedi na odmoru :)) <3

    Novi post
    https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican post! Proizvodi su odlicni!

    Uclanila sam se na tvoj blog. Zaista je divan! Bilo bi mi jako drago kada bi uzvratila!
    http://alwaysbepositiveee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Stvarčice su odlične, hvala za inspiraciju! Volim tvoj blog, jer su ti postovi uvijek puni boja, zaista kreativno :)
    messy hair and hot coffee

    ОдговориИзбриши
  12. Proizvodi koje ja obično nosim na letovanje su jedan veći šampon i losion za sunčanje, ali valja razmisliti bolje o nezi kose i uzeti nešto za njen oporavak od slane vode i visokih temperatura. :)


    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Search this blog

Featured

Ovaj blog je umetnički izraz autora i služi samo u svrhu razmene mišljenja i iskustva. Омогућава Blogger.