BYPHASSE hydra-infini activ energie creme







Drage moje ovog puta pričamo o nezi lica. Prestavljam vam BYPHASSE hydra-infini  activ energie creme, odnosno hidrantnu energetsku dvadesetčetvoročasovnu kremu za lice.
Kako sam potrošila prethodnu kremu, rešila sam da probam Baybhasse, Presudno je bilo da je kupim zato što je predvidjena i za dan i za noć.

Bayphasse je španski brend i tek od skoro je stigao i kod nas, Od početka je kompanija imala cilj da napravi proizvode za lice koji će se istaći kako kvalitetom, tako i povoljnom cenom.





Bayphasse hidra-infini energie kreme je dvadesetčetvoročasovna , hidrantna krema za lice. Zahvaljujući kombinaciji različitih minerala,koji poboljšavaju energiju i pravilno funkcionisanje kože.  Dubinski prodire od površinskih ka dubljim slojevima kože, dajući joj dugotrajnu i svakodnevnu  hidrataciju tokom 24h. Sadrži SPF 8, te štiti i od negativnog uticaja sunčevih zraka.





Krema kada se nalazi u predivnoj staklenoj ambalaži,jako lepog dizajna. Količina je 50 ml. Tekstura kreme je gelasto-svilenkaste teksture, u svetlo roze boji. Kada sam otvorila kremu,tj skinula poklopac ispod se našla zaštitna folija, što je garancija da niko pre vas nije probao kremu, i da tako maksimalno čuva njenu svežinu.






Moje mišljenje je da ova krema ima sve što treba mojoj koži. Koristim je već nedelju dana i zaista primećujem da je moja koža svežija,mekša na dodir. Moram napomenuti da imam mešovitu kožu,odnosno masnu T-zonu, dok su obrazi suvi i osetljivi. Bez obzira na to,čim nanesem kremu koža celog lica je upije posle par sekundi. Miris je blag i podseća malo na miris ruže. Nanosim je na očišćeno lice i vrat ujutru i uveče. Retko pronadjem kremu koju zaista mogu da koristim zbog mog specifičnog tipa kože,ali mi ova krema za sad savršeno odgovara. 

Pre kreme lice umijem Balea gelom za umivanje, ili Dermix sapunom od kozijeg mleka , o kojima sam pisala u prethodnim postovima. Probala sam je i kao podlogu pre šminke, i tu se odlično pokazala. Jednom rečju krema sadrži sve što je mom licu potrebno. 

Mogu je koristiti i osobe sa normalnom ili suvom i osetljivom kožom sigurna sam. Iako je lagane teksture nisam sigurna da bi u potpunosti odgovarala osobama čija je koža masna, jer su tu ipak kreme koje su specijalno namenjene masnoj koži,da spreče lučenje viška sebuma.




Ovu kremu možete kupiti u snabdevenijim prodavnicama npr. dm drogerie markt Srbija ili parfimerijama Black Maraton.

Cena se kreće za 50ml proizvoda od 500-800 dinara, što je sasvim korektno.




Volela bih da čujem vaše mišljenje,ako ste probale ovu kremu? Kako se kod vas pokazala?







5 коментара:

  1. Jedan od proizvoda koji sam jednom kupila i verovatno ga neću kupiti nikada više. Lepo miriše, lepa ambalaža, ali sve ostalo ispod svakog proseka, krema koja je sve, samo ne hidrantna. U toj klasi proiyvoda Aqua od Balee je mnogo bolja i korisnija, jer radi ono što od nje očekujemo- hidrira.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Olja! Želim da čujem i drugačije iskustvo! Hvala što si si to podelila samnom. Svi smo raličiti, pa nam tako i koža drugačije reaguje na odredjene preparate. Aqua Balea krema je jedna od prvih krema koju sam probala da mi takodje odgovara, ali to je bilo još pre par godina.Tada nažalost još nisam pisala blog. Dobro si me podsetila, kad potrošim ovu verovatno ću ponovo uzeti Baleu,taman da se podsetim. :)

      Избриши
    2. Drago mi je što sam te podsetila! Ja sam, inače, ove zime imala baš problem suve i dehidrirane kože lica, rešila sam ga koristeći proverenu kremu Cera di Cupra rosa, koja naizgled deluje masnija, ali zaista hidrida i daje elastičnost koži, odlična je kao noćna i dostupna je u teglici od 100 ml. Aqua je uvek provereno rešenje, mada, uvek mi prija i Garnier od meda, ali nju nalazim na pijaci iz Mađarske, jer je na našem tržištu nema.

      Избриши
  2. Анониман13. март 2017. 14:49

    Nisam još uvek probala. Ne znam da li je to baš za mene , ali preporučiću mami. Ona voli da isprobava tako nešto. :*
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤ ⬇
    Special Section

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala puno! Meni se dopala,sto naravno ne znači da će svakom. Ja volim stalno da probam nešto novo...

    ОдговориИзбриши

Search this blog

Featured

Ovaj blog je umetnički izraz autora i služi samo u svrhu razmene mišljenja i iskustva. Омогућава Blogger.